sunnuntai 23. toukokuuta 2010

Viikonloppua näyttelyissä ja työharjoittelun loppu

Lauantaina suuntasimme Haminaan ja en edes etukäteen tiennyt pääseväni kehään, no paras kasvattajaryhmä kisassa pääsin sitten juoksemaan Lillin kanssa isoon kehään ja niinhän siinä kävi, että meillä oli huppu hyvä ryhmä, sijoitus BIS-2. Sunnuntaina Helsinki Kv Aptus Show, jossa pääsin myös Lillin kanssa isoon kehään juoksemaan kun kilpailimme kasvattajaryhmässä, mutta emme loppujen lopuksi sijoittuneet, sainpahan kokemusta!

Työharjoittelu on lopuillaan, fiilikset ovat maassa, miten voikaan kiintyä toisiin koiriin ja aluksi ihan vieraisiin ihmisiin näin?

Olen tuntenut oloni niin kotoisaksi ja tämä jakso oli huippuluokkaa.. on niin harmi että nyt se sitten loppuu..Olen saanut monia ihania uusia tuttavuuksia tän jakson aikana, päässyt näkemään pentujen  elämän ensi askeleet ja näkemään niiden kasvun, olen saanut monta ihanaa berniystävää Baro, Sani, Lilli, Aida, Ramona, Manna, Nelle, Halle, Chanel, Tellu ja unohtamatta pikkuruisia pikkubelnejä Keviniä, Kiriliä ja Kieferiä! Lisäksi sain tutustua moneen Bernarossalaiseen, hienoja koiria kaikki!

Raijalta ja Heikiltä olen oppinut paljon uutta ja he ovat olleet minulle kuin vanhempia tämän jaksoni aikana. Kiitos ihan mielettömästi kaikesta! Niinkuin jo sanoin, täällä on aina mun toinen koti! Halusitte sitä sitten tai ette! :) Olette mulle tarkeitä koko Bernarossan väki!

Tiedän sen, että olen tervetullut teille aina ja näyttelyissä reissataan ja tavataan vielä monet kerrat! Vielä kiitoskiitoskiitos!

-Mirka

2 kommenttia:

  1. Aika vierähti äkkiä ja et voinnut todellakaan saada parempaa harjoituspaikkaa, on ihan nähdä että kasvattaja jakaa kokemusta ja vastuuta harjoittelijalle ja opettaa paljon uutta!
    Kehissä aivan varmaan törmäätte ja sun ura on vasta alussa eli pitkä taiva edessä ja hyvä että on kokeneita ihmisiä tukenasi.

    VastaaPoista
  2. Niin se on :) ja taskuun jäi todellakin roppakaupalla uutta tietoa!

    VastaaPoista